نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
انتقال رسمی شد ! صحبت های پوگبا بعد از پیوستن به منچستر

انتقال رسمی شد ! صحبت های پوگبا بعد از پیوستن به منچستر

سرانجام پل پوگبا بازیکن فرانسوی تیم یوونتوس راهی باشگاه سابق خود منچستر یونایتد انگلیس شد و از این به بعد زیر دست مورینیو سرمربی پرتغالی فعالیت خواهد کرد. باشگاه منچستر یونایتد انگلیس هم این خبر را تایید و به هواداران تیم خود تبریک گفت.

 

در همین رابطه پل پوگبا به خبرنگاران گفت:

 

بی نهایت خوشحال هستم که دوباره به منچستر پیوستم. منچستر یونایتد تیمی است که همواره جایگاه خاصی برای من داشته و بی صبرانه منتظر هستم تا زیر دست مورینیو کار کنم.

 

وی در ادامه افزود:

 

واقعا از سال هایی که در تیم یوونتوس حضور داشتم، لذت بردم. بازیکنان این تیم را همیشه به عنوان دوست حساب خواهم کرد و با خاطرت فوق العاده ای از حضور در این باشگاه دارم.

 

پل گفت:

 

فکر کنم دیگر زمان برگشت به منچستر فرا رسیده بود. من همیشه از بازی در مقابل هواداران لذت برده ام و نمی توانم برای بازی در کنار هم تیمی هایم صبر کنم. منچستر تیمی است که می توانم به هر آنچه می خواهم دست پیدا کنم.

 

گفتنی است پوگبا در یکی دیگر از مصاحبه های خود و در بخشی از گفته هایش حرف هایی را زد که برای هواداران یووه اصلا خوشایند نبود. وی گفت:

 

امروز دوباره برگشتم و احساسم دقیقا مانند فردی بود که به خانه برگشته است. انگار به تعطیلات رفته بودم و دوباره به جای اصلی خود بازگشتم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: